TOBB
ETÜ
MED
EKONOMİK
FORUM
73
değişimi görüp, eğlenceli vakit geçirebiliyorlar.
TheGardrobe’un “B2B” stratejisi ise marka etiketleme sistemi
üzerine kurulu. Markalar, TheGardrobe’da onları etiketleyen kul-
lanıcılara yer vererek kendi sayfalarını oluşturabiliyorlar. Böylelikle
reklamlarını gerçek kullanıcılarla yapmış oluyorlar. Ayrıca sayfala-
rını, reklam alanlarını kullanarak düzenleyebiliyor ve TheGardrobe
üzerinden ilgili kıyafetlerin satışını sağlayabiliyorlar.
TOBB ETÜ Mezunlar Derneği (MED) bünyesinde kurulan komitelerden
ilki olma özelliğini taşıyan“Etkinlik ve Organizasyon Komitesi” ilk
etkinliğini gerçekleştirdi. TOBB ETÜ MED Yönetimi ile Komite’nin ortak
organizasyonuyla18 Kasım 2014 tarihinde ODTÜ Kültür ve Kongre
Merkezi’nde oynanan“Yok Böyle Bir Kız” isimli tiyatro oyunu, TOBB ETÜ
mezunları ile mezunların misafirleri tarafından seyredildi.
Organizasyon kapsamında, 45 liraya satışa sunulan biletler, TOBB ETÜ
mezunlarına ve yakınlarına 15 liradan satıldı. Organizasyona, TOBB ETÜ MED
üyeleri, TOBB ETÜ mezunları ve yakınları dâhil olmak üzere 156 kişi katıldı.
Gerekli hazırlıkların“Etkinlik ve Organizasyon Komitesi”tarafından
yapıldığı tiyatro organizasyonunda, TOBB ETÜ MED Yönetimi, sosyal medya
duyurularıyla tiyatro oyununu izlemeyen gelenlerin listelenmesinde
Komite’ye destek sağladı.
Tiyatronun ardından, oyuncular Yunus Günce, Damla Cercisoğlu,
Pamela Spence ve Suat Güzey ile tiyatro seveler tanışma fırsatı yakaladı.
TOBB ETÜ MED Yönetim Kurulu, oyunculara birer adet TOBB ETÜ MED
kupalarından hediye ederek, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi. Bu
etkinliği organize etmelerinden dolayı TOBB ETÜ MED Yönetimi olarak
“Etkinlik ve Organizasyon Komitesi”ni kutluyor, etkinlik ve başarılarının
devamını diliyoruz.
TOBB ETÜ MEZUNLAR DERNEĞİ
TİYATRO ETKİNLİĞİ
THEGARDROBE NEYİ HEDEFLİYOR?
TheGardrobe, markaları mağaza ve
çalışan maliyetlerinden kurtararak, “Tür-
kiye’nin en büyük Gardrobe’u olmayı he-
defliyor. Hâlihazırda Türkiye’nin en büyük
markalarından biriyle işbirliğine başlayan
TheGardrobe, diğer büyük markalarla da
görüşmelerini sürdürüyor.
TheGardrobe ekip olarak da oldukça ge-
niş bir yapıya sahip. Merkezi TOBB ETÜ’de
olsa da, ekibinde Bilkent, ODTÜ gibi üni-
versitelerden mezunlar ve öğrenciler de yer
alıyor. Bir sosyal ağ platformu olarak The-
Gardrobe, geliştirmiş olduğu “Elçiler-Me-
lekler” konseptiyle Türkiye’nin 10 farklı
üniversitesindeki elçileri aracılığıyla pazar-
lama çalışmalarına devam ediyor.
TheGardrobe kendisini destekleyen
sosyal ağ kısmıyla birlikte hem reklam hem
de online satış alanında çok yakında majör
oyunculardan biri olmayı hedefliyor. The-
Gardrobe, bu yükselişini hem hızlandırmak
hem de güçlendirmek için yatırımcı görüş-
melerine devam ediyor.
n
TheGardrobe ekibi Garaj Ofisi.
m
1994 Dünya Bilardo Şampiyonu Semih Saygıner
ile Liderlik Kampı 2014 hatırası.
m
GittiGidiyor Pazaryeri Direktörü Ömer Topaç
ile Liderlik Kampı 2014 hatırası.