Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  51 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 51 / 132 Next Page
Page Background

51

EKONOMİK

FORUM

Z

engin yeraltı kaynakları, kültürel varlıkları, turizm alanları, doğası,

bereketli toprakları, lokasyon ve ulaşımda merkezi konumu ile

Kütahya, Türkiye’nin gurur verici şehirleri arasında yer alıyor.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan 2015 yılı

İllerde Yaşam Endeksi verilerine göre Türkiye’nin en iyi 4. ili konumunda olan

Kütahya şimdi de ‘Marka Kent’olma yolunda…

Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Nafi

Güral da Kütahya’nın marka kent olmasını isteyenlerin başında geliyor.

“Geleceğin marka şehirleri içerisinde, ülkemizden birçok şehrin buluna-

cağına ve bunlardan birisinin de Kütahya olacağına inancımız tamdır. Bunun

ilk emareleri de görülmeye başlamıştır”diyen Güral bu yolda yapılması gere-

kenler olduğunu da belirtiyor.

Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral,

“Marka kent olmak için öncelikle toplum olarak istekli olmak ve gereklerini

yerine getirmek için toplumun bütün katmanları ile bir arada, aynı idealler

çerçevesinde, aynı hedefe yönelik olarak çalışılmasının gerektiğini biliyoruz.

Bunun için, öncelikle yol haritası belirlenmesi gerektiğini, 5N 1K mantığı ile

nerelerde, ne zamanlarda, neler, nasıl ve kimlerle birlikte yapmamız gerektiğini

paydaşlarımıza anlatarak, stratejik fikir oluşmasını sağlamaya çalışıyoruz”diyor.

Birlik ve beraberlik vurgusu

Kütahya Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Altınkaya da Kü-

tahya’nın potansiyeline inanıyor.

Altınkaya, “Bizler Kütahya için yapılacak projelerde hep beraber uyum

içinde çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Bu birliktelik ve uyumdan doğacak

olan sinerji tümKütahya’ya fayda sağlayacaktır. Kütahya büyümeye son derece

elverişli bir şehirdir. Sahip olduğu değer açısından bakıldığı zaman büyük bir

zenginliğe sahiptir. Termal merkezleri, turizmalanları, doğası, yer altı kaynakları

ve buna benzer birçok değerler, kültür kent olan Kütahyamızı bir marka şehri

yapmaktır”şeklinde konuşuyor.

KÜTAHYA

‘YOL HARİTASI’NI

ÇIKARIYOR

TÜİK’in 2015 yılı İllerde Yaşam Endeksi

verilerine göre, Türkiye’nin en iyi 4. ili olan

Kütahya, zengin yeraltı kaynakları, kültürel

varlıkları, turizm alanları, doğası, bereketli

toprakları ve ulaşımda merkezi konumu ile

‘Marka Kent’ olma yolunda ilerliyor.