51
EKONOMİK
FORUM
Z
engin yeraltı kaynakları, kültürel varlıkları, turizm alanları, doğası,
bereketli toprakları, lokasyon ve ulaşımda merkezi konumu ile
Kütahya, Türkiye’nin gurur verici şehirleri arasında yer alıyor.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan 2015 yılı
İllerde Yaşam Endeksi verilerine göre Türkiye’nin en iyi 4. ili konumunda olan
Kütahya şimdi de ‘Marka Kent’olma yolunda…
Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Nafi
Güral da Kütahya’nın marka kent olmasını isteyenlerin başında geliyor.
“Geleceğin marka şehirleri içerisinde, ülkemizden birçok şehrin buluna-
cağına ve bunlardan birisinin de Kütahya olacağına inancımız tamdır. Bunun
ilk emareleri de görülmeye başlamıştır”diyen Güral bu yolda yapılması gere-
kenler olduğunu da belirtiyor.
Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral,
“Marka kent olmak için öncelikle toplum olarak istekli olmak ve gereklerini
yerine getirmek için toplumun bütün katmanları ile bir arada, aynı idealler
çerçevesinde, aynı hedefe yönelik olarak çalışılmasının gerektiğini biliyoruz.
Bunun için, öncelikle yol haritası belirlenmesi gerektiğini, 5N 1K mantığı ile
nerelerde, ne zamanlarda, neler, nasıl ve kimlerle birlikte yapmamız gerektiğini
paydaşlarımıza anlatarak, stratejik fikir oluşmasını sağlamaya çalışıyoruz”diyor.
Birlik ve beraberlik vurgusu
Kütahya Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Altınkaya da Kü-
tahya’nın potansiyeline inanıyor.
Altınkaya, “Bizler Kütahya için yapılacak projelerde hep beraber uyum
içinde çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Bu birliktelik ve uyumdan doğacak
olan sinerji tümKütahya’ya fayda sağlayacaktır. Kütahya büyümeye son derece
elverişli bir şehirdir. Sahip olduğu değer açısından bakıldığı zaman büyük bir
zenginliğe sahiptir. Termal merkezleri, turizmalanları, doğası, yer altı kaynakları
ve buna benzer birçok değerler, kültür kent olan Kütahyamızı bir marka şehri
yapmaktır”şeklinde konuşuyor.
KÜTAHYA
‘YOL HARİTASI’NI
ÇIKARIYOR
TÜİK’in 2015 yılı İllerde Yaşam Endeksi
verilerine göre, Türkiye’nin en iyi 4. ili olan
Kütahya, zengin yeraltı kaynakları, kültürel
varlıkları, turizm alanları, doğası, bereketli
toprakları ve ulaşımda merkezi konumu ile
‘Marka Kent’ olma yolunda ilerliyor.