forum235 - page 95

EKONOMİK
FORUM
95
i
Mobil pazarlama havuzuna dalmak isteyen şirketler ve dâhiyane
mobil kampanyalar düzenlemek isteyen reklamcılar için… İşinizi
büyütmek için mobil pazarlamayı nasıl kullanacağınızı merak mı
ediyorsunuz? QR kodlarını, mobil uygulamaları kullanmayı, mobil
web sitenizin nasıl olması gerektiğini, SMS’in inceliklerini, lokasyon
temelli pazarlamayı ve diğer mobil araçları bilmek mi istiyorsunuz?
Fortune 500 şirketlerinin mobil pazarlamayı nasıl kullandıklarını mı
araştırıyorsunuz?
Mobil Pazarlama Hakkında Her Şey, tam olarak bu tür
sorunlarınıza yanıt veriyor. Kitapta, bir mobil pazarlama kampanyasını nasıl hazırlayacağınız,
başlatacağınız ve yürüteceğinizle ilgili sorularınızı her yönüyle ele alınıyor. Yaygın mobil
medya hatalarından kaçınmak, mobil merkezli ilginç içerikleri nasıl üreteceğinizi keşfetmek
ve verimli satış döngüsü yakalamak için çok vakit olmadığı biliniyor. Dolayısıyla sizi
geciktirmeden mobil pazarlamaya sokacak başlama vuruşunuzu yapacak ve size işin ince
noktalarını öğreten bu kitap yol haritanızı oluşturuyor. Unutmayın, mobil pazarlamayı
gerçekten anlamak için mobil pazarlamayı kullanmanız gerekir. Bu
inanılmaz ve güçlü yeni aracın tüm nüanslarına
gerçekten hâkim olmanın tek yolu bu.
İletişim, günümüzde diğer pek çok alanda olduğu gibi kurumlarda da büyük
bir önem taşıyor. Gerek kurum içi, gerek kurum dışı ilişkilerde belirleyici özellikler
barındıran iletişim faaliyetleri, kurumların genel yapılanması açısından da hayati
nitelikte. Bu bağlamda kurumun kültürü, kimliği, imajı ve itibarının oluşturulduğu bir
alan olarak tanımlanan “kurumsal iletişim” konusu birçok farklı bakımdan ele alınıyor.
Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim, akademik ve sektörel anlamda her geçen gün daha
fazla önem kazanan bir çalışma alanına kapsamlı bakışıyla hem konuya dair akademik
merakı hem de reel sektör içerisindeki dinamikleri kavramak için
benzersiz bir kaynak.
Kitapta iletişim faktörünün organizasyonel anlamda büyük
önem kazanmasıyla birlikte başlı başına bir çalışma alanı haline
gelen kurumsal iletişimin ifade ettikleri teorik açıdan karşılaştırmalı
olarak inceleniyor, ardından bu teorik bilgilerden nasıl
faydalanılacağı pratik çerçevede ve muhtemel durumlar dâhilinde
özetleniyor.
Post-dijital dünyamızda
artık her şey mobil
Kurumsal iletişimin
genel yapısı
Gülder DEMİR
|
Ekonomik Forum Dergisi, Dünya Yayıncılık AŞ,
100. Yıl Mahallesi, Kat: 3 34440 Bağcılar/İSTANBUL
KİTAP
GÖNDERMEK
İÇİN...
Mobil Pazarlama
Hakkında Her Şey
Jeanne Hopkins&Jamie
Turner
Çeviri: Başak Gündüz
Optimist Yayınevi
286 Sayfa, Eylül 2013
İstanbul
İpek Yolu’nun fantastik mekânına ekonomi penceresinden bir yolculuk yapmayı hedefleyen
kitap, herkesin masal zannettiği bir mekânın gerçek ve maddi boyutlarını ele alıyor. İpek Yolu’ndan
bütün milletler ticari ve siyasi sebeplerle geçerken, Türkler yeniden hayat bulmak için geçti. Böylece
Asya’nın doğusunu ve batısına bağlayan bir medeniyet yolunu inşa ederek, Türkiye yurt edinildi.
İpek Yolu ekonomileri, 90’lı yıllarda siyasi özgürlüklerini geliştirdikten sonra
2000’li yıllarda 15. yüzyıldaki ihtişamını yakalayabilecek bir atılımın içine
girdiğini anlatan kitap, yeni İpek Yolu’nu iktisadi yönleriyle ortaya koyuyor.
Kitap, İpek Yolu’nun enerji kaynaklı gelişimini, Türkiye odağında bir fırsat
vizyonunun ekonomi politiğini, İpek Yolu çevresindeki ülke ekonomilerinin
gelişmelerini anlatıyor. Türkiye’nin tarihi kökenlerinin getirdiği iktisadi
fırsatları bir ekonomik ödül haline getirebilmesinin yol ve yordamları üzerine
kurulabilecek bir vizyonun çerçevesini çiziyor.
İpekYolu’nun
yeniden canlanışı
İpekyolu
Ekonomileri
Mustafa Yıldırım
Hiperlink Yayınevi
166 Sayfa, Temmuz
2013
İstanbul
Teoriden Pratiğe
Kurumsal İletişim
Z. Beril Akıncı
Vural&Mikail Bat
İletişim Yayınları
344 Sayfa, Ekim 2013
İstanbul
1...,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94 96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,...132
Powered by FlippingBook