forum 245 - page 95

EKONOMİK
FORUM
95
i
İş hayatında da özel yaşamımızda da zaman zaman önemli kararlar almak zorunda kaldığımız
dönemler olur. Psikoloji alanında yapılan araştırmalar, insanların karar verirken nasıl bir dizi
önyargının ve duygusal faktörün etkisi altında kaldığını ve verdiği kararlardan sonra pişmanlık
duyduğunu ortaya çıkarıyor. Karar verirken, çoğunlukla kendimize aşırı güven duyarız. Kısa
vadeli duygularımızın etkisinden kurtulamayız. Ancak miyop olduğumuz gerçeğini bilmemiz,
nasıl görmemize yardımcı olmuyorsa, bu eksiklikleri farkında olmamız da sorunu çözebilmemiz
için yeterli olmuyor.
Chip Heath ve Dan Heath tarafından yazılan “Doğru Karar” adlı kitap, karar verme
konusunda yapılan araştırmaları içeriyor ve bu karar aşamasında en iyi seçimi
yapmanızı sağlayacak bir yöntem öneriyor. Kitap, okuyucularına üniversite
seçiminden evlilik kararına, iş hayatında doğru kişileri istihdam etmekten
yeniliklere açık olmaya kadar geniş bir yelpazeye yayılmış pek çok karar
konusunda pratik örnekler sunuyor. Bu kitabı okuduktan sonra hayatınızla ilgili
konularda çok daha sağlıklı seçimler yapabileceksiniz.
21. yüzyılın en bilinen mesleklerinden ve pazarlama modellerinden biri olan ağ
pazarlamacılığında 25 yıldan fazla tecrübeye sahip ABD’li iş insanı Eric Worre, bu alanda
başarılı olmanın sırlarını “Profesyonel Ol” adlı kitabında anlatıyor.
Ağ pazarlamacılığı sektöründe başarılı olmak için yapı taşı haline gelen ve dünya çapında
300 binden fazla satan kitap, “Ağ Pazarlama Profesyoneli”ne dönüşme yolunda sahip
olunması gereken temel prensipleri ve becerileri keyifli bir anlatımla sunuyor.
Ağ pazarlamacılığında profesyonellik çıtasını yükseltecek
rehber niteliğindeki bu kitap sayesinde ağınız için yeni katılımcılar
bulmanın, onların doğru bir başlangıç yapmalarına yardımcı olmanın,
ekibinizi büyütmenin ve takip etmenin, takım arkadaşlarınızın
verimli ve kalıcı bir şekilde iyi birer müşteri ve distribütör olmalarına
katkı sağlamanın, ürünlerinizi uzun süreli satış getirebilecek derecede
iyi tanıtmanın inceliklerini öğrenecek ve siz de bir “Ağ Pazarlama
Profesyoneli” olabileceksiniz.
Hayatınızda
yeni bir pencere açın
Ağ pazarlamacılığında
uzmanlaşmak için yedi adım
Gülder DEMİR
|
Ekonomik Forum Dergisi, Dünya Yayıncılık AŞ,
100. Yıl Mahallesi, Kat: 3 34440 Bağcılar/İSTANBUL
KİTAP
GÖNDERMEK
İÇİN...
İnovasyonla ilgili hiçbir şey okumadıysanız buradan
başlayabilirsiniz! İş dünyasında da değişmeyen tek şey değişimdir. Ya
kendimizi buna adapte etmeli ya da demode olmayı göze almalıyız.
İnovasyon hem çok tartışılan hem de çok kafa karışıklığı yaratan bir
kavram. İnovasyonu Clayton Christensen, Peter Drucker ve Rosabeth
Moss Kanter gibi öncü isimlerin kaleminden öğrenmeye ne dersiniz?
Yönetim alanının en etkili uzmanlarının Harvard Business Review’den
derlenen 10 makalesi, değişimle başa çıkmak zorunda olan her
yöneticilere bambaşka bir perspektif sunuyor. Bu kitapta hem
kendilerini hem de şirketlerini değişime hazırlamak isteyen yöneticilerin
ihtiyaçlarını karşılayacak fikirleri bulacaksınız.
Değişime
yön verme stratejileri
Profesyonel Ol
Eric Worre
Çeviren:
Özgür
Çavuşoğlu
Elma Yayınevi
152 Sayfa, Ekim 2014
Ankara
İnovasyon
Yayına Hazırlayan:
Ufuk
Umut Bulsun
Çeviren:
Melis İnan
Optimist Yayın
230 Sayfa, Ekim 2014
İstanbul
Doğru Karar
Hayatınızı Değiştirecek En İyi
Kararları Vermek
Chip Heath&Dan Heath
Çevireni:
İclal Büyükdevrim Özçelik
Boyner Yayınları
302 Sayfa, Ekim 2014
İstanbul
1...,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94 96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,...132
Powered by FlippingBook