forum 252 - page 97

EKONOMİK
FORUM
97
i
Faik Byrns “Hayalden Öte” adlı kitabından sonra kaleme
aldığı “Su”dan “Cola”ya adlı yeni eseriyle iş dünyasına, iş
dünyasının kurallarına ve iş hayatı kültürüne Coca Cola’da
yaptığı uygulamalarla farklı bir bakış açısı getiriyor. Rekabet,
iş ilişkileri, yönetim, yöneticiler ve çalışanlar Faik Byrns’ün
anlatılarıyla mevcut kimliklerini korurken; insani ve
yaşamsal hassasiyetlerin göz ardı edilmediği bir iş ortamında
başarıya ulaşmanın çok daha kolay olabileceğini anlatıyor
okuyucularına.
“Başarının tek yolu, başarısızlığın ise binbir bahanesi
var” diyen Faik Byrns, gençlere, okuyuculara ve merak eden
herkese “Su”dan “Cola”ya kitabıyla, işte bu “tek yol”a giden
adresi veriyor.
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan
Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi’nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve
geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
Kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılaşabileceği gerçek sorunları incelemesi
ve bu konuda yapılacakları “stratejiden operasyona kadar” olan süreçte adım adım ele alması. Bu
anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve
iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları
yeri görme fırsatı da sunuyor.
Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili
değil, potansiyeli adeta sınırsız. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir,
diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir.
Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden
yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi’ne başvurarak
bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar
atacaksınız.
İş kültürüne
farklı bir bakış açısı
Şikâyet etmekten veya edilmekten
korkmayın…
Gülder DEMİR
|
Ekonomik Forum Dergisi, Dünya Yayıncılık AŞ,
100. Yıl Mahallesi, Kat: 3 34440 Bağcılar/İSTANBUL
KİTAP
GÖNDERMEK
İÇİN...
Kimden mi söz ediyorum? Başımızın üstünde yeri olan beynimizden tabii ki… Tamam, kabul!
Daha %10’unu bile kullanamazken bizi uzaya gönderdi! Sayesinde “Işınla beni Skati” cümlesini
kurmamıza az kaldı! Ama bazen işleri çok abartıyor. İşgüzarlık etmeye kalkıyor.
Kötü hiçbir şey olmasa da hayatımız çocukluğumuzdaki kadar keyif vermiyor… Genciz, güzeliz,
yakışıklıyız, işimiz gücümüz var çok şükür ama sokaktaki çiçekçinin özgüvenine sahip değiliz…
Toplantıda bir konuşma yaparken, hiç çalışmadan sözlüye kalkmış öğrencinin
ruh haline girebiliyoruz.
Neden sizce? Çünkü beynimizin yıkanmaya ihtiyacı var! Çünkü doğduğumuz
andan itibaren yaşadığımız her negatif durumu arşivleyen, korkuları, kaygıları
biriktirip her yeni koşulda önümüze diken bir koleksiyoncu o!
Gelelim iyi habere! Çözüm çok kolay! Hadi ona her şeyin yolunda olduğunu
söyleyelim. Ve bu kitapla başarı, sağlık, özgüven, bolluk ve bereket için beynimizi
formatlayalım…
Bilinçaltına format at!
Sorun sende değil! Onda!
Şikâyet Yönetimi Rehberi
Strateji ve Uygulama Araçları
Gülfidan Barış
MediaCat Yayıncılık
244 Sayfa, Ocak 2015
İstanbul
Yıka Beynini
M. Barış Muslu
Doğan Novus Yayınevi
296 Sayfa, Ocak 2015
İstanbul
“Su”dan“Cola”ya
Faik Byrns
Elma Yayınevi
272 Sayfa, Ocak 2015
Ankara
1...,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96 98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,...132
Powered by FlippingBook